List of proposed criteria for forming the national identity for primary school pupils in the Kingdom of Saudi Arabia in the light of the opinions of their teachers
المؤلفون [English]
Hussein Abbas Hussein Ali Al-Tahhan
Ahmed Ahmed Sahloul
Nabil Awad Muhammad Al-Sherbiny
Tami Mishaal Saber Al-Olayani,
Muhammad Ali Omar Abu Bakr Muhammad
Attia Ahmed Al-Maliki,
Mustafa Abdul Hafeez Mustafa
Lecturer, Department of Educational Sciences, University College of Soil
Taif University, Saudi Arabia
عباس حسين على الطحان, حسين, أحمد أحمد سحلول, السيد, عوض محمد الشربيني, نبيل, مشعل سابر العلياني, طامي, علي عمر أبو بکر محمد, محمد, قدمحمد راجح المالکي, عطية, & عبد الحفيظ مصطفي, مصطفي. (2020). قائمة معايير مقترحة لتشکيل الهوية الوطنية لتلاميذ المرحلة الابتدائية بالمملکة العربية السعودية فى ضوء آراء معلميهم. المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 70(70), 570-603. doi: 10.21608/edusohag.2020.66713
MLA
حسين عباس حسين على الطحان; السيد أحمد أحمد سحلول; نبيل عوض محمد الشربيني; طامي مشعل سابر العلياني; محمد علي عمر أبو بکر محمد; عطية قدمحمد راجح المالکي; مصطفي عبد الحفيظ مصطفي. "قائمة معايير مقترحة لتشکيل الهوية الوطنية لتلاميذ المرحلة الابتدائية بالمملکة العربية السعودية فى ضوء آراء معلميهم". المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 70, 70, 2020, 570-603. doi: 10.21608/edusohag.2020.66713
HARVARD
عباس حسين على الطحان, حسين, أحمد أحمد سحلول, السيد, عوض محمد الشربيني, نبيل, مشعل سابر العلياني, طامي, علي عمر أبو بکر محمد, محمد, قدمحمد راجح المالکي, عطية, عبد الحفيظ مصطفي, مصطفي. (2020). 'قائمة معايير مقترحة لتشکيل الهوية الوطنية لتلاميذ المرحلة الابتدائية بالمملکة العربية السعودية فى ضوء آراء معلميهم', المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 70(70), pp. 570-603. doi: 10.21608/edusohag.2020.66713
VANCOUVER
عباس حسين على الطحان, حسين, أحمد أحمد سحلول, السيد, عوض محمد الشربيني, نبيل, مشعل سابر العلياني, طامي, علي عمر أبو بکر محمد, محمد, قدمحمد راجح المالکي, عطية, عبد الحفيظ مصطفي, مصطفي. قائمة معايير مقترحة لتشکيل الهوية الوطنية لتلاميذ المرحلة الابتدائية بالمملکة العربية السعودية فى ضوء آراء معلميهم. المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 2020; 70(70): 570-603. doi: 10.21608/edusohag.2020.66713