amer, N. (2002). Scientific practice in compulsory education in Japan and Egypt: a comparative perspective. المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 17(17), 115-153. doi: 10.21608/edusohag.2002.130276
MLA
naser amer. "Scientific practice in compulsory education in Japan and Egypt: a comparative perspective". المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 17, 17, 2002, 115-153. doi: 10.21608/edusohag.2002.130276
HARVARD
amer, N. (2002). 'Scientific practice in compulsory education in Japan and Egypt: a comparative perspective', المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 17(17), pp. 115-153. doi: 10.21608/edusohag.2002.130276
VANCOUVER
amer, N. Scientific practice in compulsory education in Japan and Egypt: a comparative perspective. المجلة التربوية لکلية التربية بسوهاج, 2002; 17(17): 115-153. doi: 10.21608/edusohag.2002.130276